FAQ

Wszystko, co chcesz wiedzieć o PozPro

Klienci pytają — my odpowiadamy

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  • Czy mogę przyjechać osobiście na wycenę usługi?

    Tak, oczywiście! Wycena na miejscu jest wręcz zalecana — przyjedź do nas, z chęcią porozmawiamy, doradzimy, dopasujemy odpowiednie rozwiązania i wycenimy usługę. Pamiętaj, że wycena w PozPro nic nie kosztuje.

  • Czy można płacić kartą?

    Tak, przyjmujemy płatności kartą.

  • Czy wystawiacie FV VAT?

    Tak, na życzenie klienta wystawiamy FV.

  • Czy można poczekać na miejscu podczas usługi?

    Oczywiście! W naszym salonie jest specjalna strefa, w której możesz poczekać na wydanie swojego pojazdu. Kiedy my skupiamy się na pielęgnacji Twojego auta, Ty możesz w spokoju zająć się pracą lub wykorzystać wolny czas na relaks przy pysznej kawie.

  • Czy mój samochód jest u Was bezpieczny?

    Tak, nie masz się czego obawiać. Korzystamy ze sprzętu i produktów najwyższej jakości, mamy ochronę, monitoring i ubezpieczenie. Oddając samochód do PozPro oddajesz go w ręce profesjonalistów.

  • Czy mogę zostawić u Was auto na usługi podczas urlopowego wyjazdu?

    Oczywiście, nie ma problemu! Niektóre zabiegi wymagają nawet kilku dni pracy, więc Twój urlop to idealny czas na SPA dla samochodu.

  • Jak stać się członkiem klubu POZPRO i co tym zyskuje?

    To proste — wystarczy, że wykupisz jeden z pakietów pielęgnacji albo skorzystasz z usług zabezpieczenia ceramicznego lub PPF. Członkowie klubu PozPro mają pierwszeństwo rezerwacji terminów oraz stałe rabaty na wszystkie usługi.

  • Gdzie szukać aktualnych promocji?

    O aktualnych promocjach na bieżąco informujemy na naszych profilach w social media — warto nas obserwować! Sprawdź też zakładkę Pakiety i zobacz, ile możesz zaoszczędzić, korzystając z subskrypcji lub łącząc usługi.

Chcesz zapytać o coś jeszcze?

Skontaktuj się z nami, jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Skontaktuj się z nami