FAQ
Wszystko, co chcesz wiedzieć o PozPro
Klienci pytają — my odpowiadamy
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
-
Czy mogę przyjechać osobiście na wycenę usługi?
Tak, oczywiście! Wycena na miejscu jest wręcz zalecana — przyjedź do nas, z chęcią porozmawiamy, doradzimy, dopasujemy odpowiednie rozwiązania i wycenimy usługę. Pamiętaj, że wycena w PozPro nic nie kosztuje.
-
Czy można płacić kartą?
Tak, przyjmujemy płatności kartą.
-
Czy wystawiacie FV VAT?
Tak, na życzenie klienta wystawiamy FV.
-
Czy można poczekać na miejscu podczas usługi?
Oczywiście! W naszym salonie jest specjalna strefa, w której możesz poczekać na wydanie swojego pojazdu. Kiedy my skupiamy się na pielęgnacji Twojego auta, Ty możesz w spokoju zająć się pracą lub wykorzystać wolny czas na relaks przy pysznej kawie.
-
Czy mój samochód jest u Was bezpieczny?
Tak, nie masz się czego obawiać. Korzystamy ze sprzętu i produktów najwyższej jakości, mamy ochronę, monitoring i ubezpieczenie. Oddając samochód do PozPro oddajesz go w ręce profesjonalistów.
-
Czy mogę zostawić u Was auto na usługi podczas urlopowego wyjazdu?
Oczywiście, nie ma problemu! Niektóre zabiegi wymagają nawet kilku dni pracy, więc Twój urlop to idealny czas na SPA dla samochodu.
-
Jak stać się członkiem klubu POZPRO i co tym zyskuje?
To proste — wystarczy, że wykupisz jeden z pakietów pielęgnacji albo skorzystasz z usług zabezpieczenia ceramicznego lub PPF. Członkowie klubu PozPro mają pierwszeństwo rezerwacji terminów oraz stałe rabaty na wszystkie usługi.
-
Gdzie szukać aktualnych promocji?
O aktualnych promocjach na bieżąco informujemy na naszych profilach w social media — warto nas obserwować! Sprawdź też zakładkę Pakiety i zobacz, ile możesz zaoszczędzić, korzystając z subskrypcji lub łącząc usługi.